Plannen worden beter als we die samen met inwoners, ondernemers en andere belanghebbenden maken. Wat vind jij belangrijk als we je vragen mee te denken?
Als gemeente betrekken we belanghebbenden bij de plannen voor Dordrecht. De komende tijd werken we aan een herkenbare aanpak voor participatie. Dat doen we graag samen met Dordtenaren en andere belanghebbenden.
Wat vind jij belangrijk als het over participatie gaat? Op welke manier wil je meedenken? En bij welke onderwerpen? Tot 11 maart kon je daarover meedenken in een online vragenlijst.
Jouw mening over participatie kun je niet alleen delen in deze online vragenlijst. We gaan ook de stad in om zoveel mogelijk Dordtenaren naar hun mening over participatie te vragen.
Met de uitkomsten van de enquête en de straatinterviews maken we een begin met een aanpak voor participatie in Dordrecht.
Heb je vragen over de enquête of over participatie in Dordrecht? Stuur een e-mail naar doemee@dordrecht.nl.
Als gemeente betrekken we Dordtenaren op verschillende manieren bij de plannen voor de stad. Met een informatiebrief, een bijeenkomst of bijvoorbeeld met een vragenlijst op doemeedordrecht.nl.
Soms zijn er veel mensen bij betrokken, soms weinig. Soms heeft een besluit of plan grote impact. En soms is een onderwerp voor jou minder interessant.
Elk project is anders. Of het nu gaat om de aanleg van een speelplek of om de toekomstvisie voor de herinrichting van een stadsdeel. We vinden het belangrijk dat duidelijk is of, wanneer, waarover en hoe je kunt meedenken, meepraten of meedoen.
Daarom werken we aan een herkenbare aanpak voor participatie in Dordrecht.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.